Diensten

Gepersonaliseerde diensten die het verschil maken

Advies

Bij Carimat is het advies gratis. Maar dat is bij materiaalhandelaars vaak het geval. Bovendien staat de prijs niet noodzakelijk garant voor kwaliteit. Bij Carimat werken vakmensen die niet alleen hun producten kennen, maar ook de toepassingen van die producten. En omdat er regelmatig nieuwigheden worden gelanceerd die wij onder de knie moeten krijgen, nemen we verschillende keren per jaar deel aan de bijscholingen die worden georganiseerd door onze leveranciers.

U merkt het al, bij Carimat improviseren we niet met  kennisHoe hard we er soms ook voor moeten werken, we willen ze graag en gratis delen met onze klanten.

TCM

Op de pagina’s over onze departementen, laten we u graag kennismaken met  onze TCM (technisch-commerciële medewerkers). Stuk voor stuk zijn het vakmensen die zich in dienst stellen van andere vakmensen..

Met uw TCM beschikt u over  permanente bijstand op uw werven.. Hij maakt uw offertes op, zorgt ervoor dat de leveringen gebeuren wanneer u de goederen echt nodig hebt en is een efficiënte schakel tussen u en de administratieve dienst van Carimat.

Bovendien heeft uw TCM altijd een goed advies klaar en beveelt hij u de beste producten en oplossingen aan voor uw projecten.

Infosessies & workshops

In samenwerking met onze leveranciers organiseren wij meerdere keren per jaar informatiesessies over onze producten.. Ze zijn bestemd voor vakmensen en vinden plaats bij Carimat of bij de leveranciers die beschikken over opleidingscentra. Deze sessies streven immers een dubbel doel na. Ten eerste krijgt u de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en uw behoeften te bespreken in een context die vaak meer ontspannen is dan de dagelijkse werkomgeving, maar toch de nodige ernst aan de dag legt. En ten tweede kunt u zo vaak mogelijk kennismaken met de laatste nieuwigheden dankzij kleine opleidingen tot de verwerking van de producten.

Nazorg

Onze commerciële structuur omvat zowel externe (TCM) als interne medewerkers. Zo staan wij ook tot uw beschikking voor de opvolging van uw bestellingen in de nazorg. Wij maken er een erezaak van om zo snel mogelijk te reageren als er een bestelling wordt gewijzigd, zelfs als de aankoop al verricht is. Geef ons enkel het nummer van de bestelbon door en een commercieel medewerker heeft alles wat hij nodig heeft om uw probleem op te lossen.
Op onze website vindt u makkelijk terug wie uw contactpersoon is bij Carimat. De gegevens van al onze medewerkers staan er immers duidelijk op vermeld.

EEN VIRTUEEL BEZOEK?

KLIK HIER